خانه آرمانی

گروه ساختمان و عمران

استفاده از مصالح جدید در کاشی کاری آشپزخانه

خانه آرمانی | دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

   کاشی های مابین کابینت های آشپزخانه ، چیزی است که اغلب خانم های خانه دار ساعت های بسیاری از روز را صرف ایستادن روبروی آنها می کنند. سهولت در تمیز نگه داشتن این کاشی ها و داشتن تنوع در رنگ و طرح چیزهایی است که یک خانم خانه دار از این کاشی ها انتظار دارد. طی سال های گذشته بسیاری از کارخانجات کاشی و سرامیک تلاش کردند تا با نوآوری و تولید کاشی های طرح دار و نوارهای تزئینی و یا ایجاد تنوع در رنگ ، به این نیاز مصرف کنندگان پاسخ دهند.

   اما با تولید تایل های کاشی که از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است ، می توان گفت انقلاب تازه ای در ایجاد دکوراسیونی زیبا و شکیل و در عین حال مقاوم و با ماندگاری زیاد در برابر رطوبت و چربی رخداده است. استیل ضدرنگ زمانی برای ساخت ظروف و کارد و چنگال به کار می رفته است اما بیشتر به عنوان پوشش کانتر وکاشی دیوار کاربری دارد. جدا از بحث زیبایی و جذابیت این کاشی ها ویژگی های مثبت دیگری مثل تمیز کردن ونگهداری آسان  دارند. این نوع از کاشی گزینه بسیار خوبی برای پوشش دیوار حدفاصل کابینت های فوقانی و تحتانی در آشپزخانه هستند.

   کارشناسان خانه آرمانی استفاده از این نوع کاشی ها را در فضاهایی که قبلا کاربری دیگری غیر از آشپزخانه داشته و پس از تغییر دکوراسیون و بازسازی تبدیل به آشپزخانه گردیده اند ، به دلیل انعطاف پذیری و سهولت نصب روی انواع پوشش های دیوار مانند گچ ، سیمان ، آجر و حتی کاشی های قدیمی و شکسته و همچنین ایجاد زیبایی بصری فوق العاده برای مشتریان خود توصیه می کند.

   کاشی های استیل، سطحشان نانو هست و درصد جذب میکروب تقریبا صفر هست و با یکبار دستمال کشیدن عمق استیل تمیز میشود.بخاطر همین مسئله می باشد که در رستوران ها ، قسمت پیشخوان ها و آشپزخانه ها از استیل استفاده می گردد. در نور هم واقعا زیبایی بالایی دارند. همچنین جاهای لوکس مانند لابی هتل ها یا سالن های انتظار ، جاهایی که در معرض دید هست و برای جذب مشتری استفاده می شود . انعطاف پذیری بسیار بالای این نوع کاش ها باعث شده که حتی روی ستون های استوانه ای شکل نیز به راحتی نصب شوند.
   
عمر استیل ها بین ۱۰ تا ۳۰ سال است که ظاهرشان تغییری نمی کند. مقاوم در برابر آب و دارای رنگ ثابت می باشند.دارای ضخامت کمی هستند و فضای کمی را اشغال می کنند و بسیار سبک می باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی